Tjohei!

Dette er altså min mission; å løpe fortere. He, he, he sier dere, det er kjempelett! Nei, det er ikke det. Hvis det hadde vært lett hadde vi vært Usain Bolts og Grete Waitz allesammen. Det er tøfft!
Liten kort beskrivelse av meg. Jeg er en jente i min aller beste alder som begynte å løpe i 2008. Har ingen som helst bakgrund innen sport, vi kan gå så langt som å si at jeg hatet sport. Men så åpnet jeg min store kjeft (som jeg gjør ganske ofte) og plutselig var jeg påmeldt på Oslo halvmarathon. Så da var det bare å begynne å trene og jeg oppdaget til min store forbauselse at jeg elsker å løpe.
Men jeg må bli snabbere og etter 2 sesonger med skuffende resultater har jeg gitt meg f@&n på å bli snabbere. Følg meg i min kamp mot klokken.

P.S. Jeg vet at siden ser ut som et takras, men det jobbes på saken. Watch this space!

Legg igjen en kommentar

