Ny uke, nye muligheter!

Ja, uken som gikk var hektisk med absolutt INGEN trening. Så her langt mellom øktene har det ikke vært siden jeg fikk bronkitt i fjor. Så bra at jeg nettopp har startet denne treningsbloggen… Hmmmfff.

Heldigvis er det en ny uke med nye muligheter. Bikram yoga står på programmet i kveld. Jippi! Jeg er så klar for trening, jeg har hatt abstinenser i flere dager. Jeg håper at jeg har nok væske i kroppen min av den alkoholfrie varianten. Det har blitt aldeles for mye vin, øl og ymse drikkevarer den siste tiden. Dette blir en hvit uke, for å si det på den måten.

Uansett satser vi på at en eventuell kollaps uteblir og at jeg takler dagens økt.

Svett you later!

 

Bilde lånt fra "lettereforvirret"

Legg igjen en kommentar

