Vårlige intervaller

Onsdagens intervaller er vel overstått. Jeg løpte til Frognerparken, så totalt ble kveldens økt litt over 10km.

6 runder i relativt høyt tempo. 5 kortere varianter (700m) og den siste ble 1km. Benene var trege, jeg hadde sirup istedenfor blod i kroppen. Men stemningen var god bland alle Campere og intervallene føltes faktisk lettere etter 2-3 runder. Men pulsen er som vanlig høy, høy, høy!

Skjermdump fra Garmin

Jeg ble så revet med av den vårlige stemningen at jeg deklarerte bikinisesongen for åpnet. Dette gikk ikke ubemerket hen på noen som helst måte, så nå må jeg stille opp i bikini neste onsdag. Ellers blir jeg for evig stemplet som pyse. Heldigvis skal bikinien utenpå resten av løpeklærne, jeg klarte å begrense galskapen litt. Av alle rare ting som flyr ut av munnen min…

Jeg tenkte å legge inn et foto på feite damer i bikini, men bildene gjorde meg så fysisk kvalm at jeg heller legger inn et bilde på et annet sikket vårtegn.

"Bilde fra friluftsetaten"

Legg igjen en kommentar

