Innvielse av terrengsko

Jeg ble spurt om jeg hadde lyst å bli med på en joggetur rundt Sognsvann i går. Hell to the yeah, svarte jeg. At firbente kompiser skulle være med fristet ekstra mye. (Jeg er over gjennomsnittet glad i hunder.)

Jeg hadde egentlig tenkt å løpe langs fjorden, men da det blåste liten kuling i går, konkluderte jeg med at skogen var et godt alternativ. Pluss at det alltid er hyggelig å løpe sammen med noen.

Det var oppmøte 18.30 og det ble kun 2 runder, i rundt 6.00min tempo. Det var et behagelig pratetempo, det ble ganske mye skravling. De firbente som var med på turen pinnet på bra. Særlig Bris som er knøttliten. Den planlagte turen var tenkt i et høyere tempo, men pytt, pytt. Herlig å dasse rundt i naturen og jeg fikk i tillegg innviet mine nye terrengsko. Det var virkelig lite demping i de, i forhold til mine hverdags Adidas, men for et grep!

For en herlig måte å starte helgen på. Jeg sier tusen takk!

Dagens running buddies

Slik så jeg ut etter økt

Legg igjen en kommentar

