På’n igjen

Etter den lille mentale nedturen etter søndagens løp, var det bare å børste av seg støvet og kaste seg opp på hesten igjen. Yeah-haaaa!

SATS Training for Runners har flyttet seg utendørs og er nå SATS Running Club. Jeg var påmeldt og spent på hvordan økten ville komme til å se ut. Det var oppmøte på SATS Kampen klokken 17.30 der jeg møtte 5 andre løpere i strålende sol og perfekte forhold.

Vi jogget i rolig tempo opp til Valle Hovin der vi kjørte blodharde intervaller. Nettopp det jeg trenger. Formen på alle vi seks spriket veldig, og jeg er glad for at jeg klarte å holde meg såpass i front som jeg gjorde. 2 x 3mins, 2x 2mins og 1x 1min var intervallene og det føltes som om jeg hadde bly i leggene. Vondt på alle tenkelige måter men godt etterpå.

Så fornøyd var jeg!

På veien hjem fra økten plukket jeg med meg Samurai Sushis helt fantastiske maki. Så restitusjonen begynte bra med mye proteiner og karbohydrater i magen. Og så var det veldig, veldig godt, i tillegg til at jeg scoret masse ”potensiellkone”-poeng fra typen min. Dobbel seier. SKA-DOUCHE!!!

Legg igjen en kommentar

