Schvett og schmakk!

Bikram yogaen i søndags var tøffere enn vanlig. Vi hadde en gjestelærer på besøk som presset oss noe voldsomt. Når læreren står ved siden av deg og ber deg om å tøye, mer, meer, enda meeeer, da presser du deg mer enn normalt. Beyond your flexibility! Jeg tar som kjent en utfordring på strak arm og fikk dermed en liten strekk i høyre ben. Bra jobbet, Anna!

Jeg har gitt meg selv treningsforbud frem til onsdagens Treningscamp, men det føles allerede bra ut. Mine muskler har sikkert godt av å slappe litt av nå. Påsken er som kjent snart over oss og hverken jeg eller Pojken har noen reiseplaner. Det blir sikkert en løpetur eller mange på meg og en sykkeltur eller to på Pojken. Jeg skal i tillegg være hundvakt hele helgen, så da får jeg automatisk en turkamerat som aldri sier nei til en runde. Bonus!

Turkameraten min, Lord Nelson

Den ende treningen som står på programmet i dag er støving, vasking og mopping. Vårsolen har en skremmende tendens til å avdekke også de skyeste hybelkaniner. Ønsk meg lykke til.

I morgen er det igjen intervaller i parken. Jeg kommer sikkert til å føle mer blodsmak enn vanlig, da alle normale mennesker har dratt til fjells. Det er bare über-mosjonistene som er igjen i byen (og jeg), så tempoet kommer med stor sannsynlighet å være høyere enn vanlig.

Bring on the pain!

Legg igjen en kommentar

