Tatt av Påsken

Denne påsken har jeg gjort en innsats for å være offline. Det har fungert veldig fint da jeg ikke har postet et eneste innlegg siden onsdag. Det har ikke blitt så mye trening, men ladning av batterier har det blitt masse av!

Nelson lader også batterier

Oppmøte med treningscamp som vanlig på onsdagen, men det var tydelig at de fleste hadde tatt påskeferien allerede. Fire stykker var vi som møtte opp, og en firbent kamerat som ikke var helt topptrent. Med min lår-strekk, Ronjas uvillighet til å løpe fort, utgikk intervallene og det ble istedenfor en litt lenger runde i dasse-tempo. Det passet meg helt perfekt, til tross for at jeg fikk litt dårlig samvittighet for ikke å ha tatt meg helt ut… Ja, ja. Godt å kunne spille invalido kortet.

Langfredagen sto kjapp distansetrening på planen, men der fikk jeg svi. Etter en altfor god lammemiddag med vin på Skjærtorsdagen, sa kroppen min «NEI!». Halvveis opp til Ekeberg ble jeg kvalm og svimmel. Lord Nelson; dagens running buddy dro meg oppfor skrenten. Det var litt av en nedtur, men med så godt selskap og men det fantastiske været, var jeg ikke sur så veldig lenge.

Blide begge to

Påskeaften og 1. Påskedag ble spenderedes i solen på Brønnøya. Luking, raking, skraping, maling, vasking, bæring og kvisting ble unnagjort. Brente sikkert en hel del kalorier, men denne typen av alternativ trening får en sikkert ikke helt i toppform. Men fint ble det.

2. Påskedag turte jeg å gå tilbake til Bikram yogaen. Jeg merket at jeg var stiv i låret, men det gjorde ikke vondt. Jeg fikk tatt meg skikkelig ut og det føltes helt fantastisk! Med litt lunsj i magen dro jeg opp Nelson til Ekeberg igjen, for en god powerwalk.

Jeg har hatt en helt fantastisk påske. Min uke fremover ser veldig hektisk ut og på lørdag er det Råskinnet! Hjelpe meg, hvor tok tiden veien? Det er fremdeles is på Sognsvann, så det kan bli en utfordrende økt hvis det ikke blir mange varmegrader. Jeg har kalde føtter allerede nå! Hjelpe meg…

Fin stemning

Legg igjen en kommentar

