Pyramider i parken

Det merkes at sesongen er i full gang. I går var det 24 campere som møtte opp. Det er rekord for i år! Det ble pyramider igjen, 1-2-1 i tre omganger, 13 runder inkludert oppvarmingsrunden.

Bilde lånt fra Treningscamp. Note to self: Hvorfor ser jeg aldri normal ut på bild?

Jeg hadde i tillegg løpt til Frognerparken, det burde nesten være forbudt med offentlig transport når solen skinner. Overgangen fra transporttempo til intervaller ble brå. Men etter en runde føltes det bedre. Jeg hadde futt i beina og prøvde å legge meg bak noen rygger som dro meg videre. På siste runden tok jeg ut det aller siste, og etter det var det ikke mye igjen. Det ble T-banen hjem for å si det på den måten. Men det ble sirka12km totalt, noe som jeg syns er fullt respektabelt. Jeg glemte naturligvis i kjent Anna stil å skru på klokken under en runde, så skjermdumpen nedenfor er ikke helt korrekt.

Skjermdump fra Garmin

I dag er det ingen trening på programmet, men selvangivelsen min. Jeg grøsser… Jeg hadde mye heller løpt en halvmaraton i kveld, men jeg trur ikke Skatteetaten er enig med meg. Dumme Skattetaten!

Legg igjen en kommentar

