Iverksett Plan B.

Nå har jeg bestemt meg. Det blir ikke Sentrumsløpet på meg i år. Hevelsen i foten har gått ned betraktelig, men jeg er fremdeles ganske sår og jeg har ikke fått tilbake 100 % av bevegeligheten i ankelen. Da kan det fort skje uhell, så derfor kommer jeg ikke å stille til start i morgen.

I tillegg har jeg fått mange kommentarer som rådet meg til å stå over, og gode råd må følges! (Tusen takk for alle tilbakemeldinger forresten. Jeg ble både overrasket og glad.)

Mine tosselossinger i normalt tilstand. Happy days...

Men morgendagen blir spennende uansett. Plan B skal iverksettes og klokkene skal synkroniseres. Jeg har store planer om å stå i Bygdøy allé og heie på alle jeg kjenner som løper forbi! Kveldens forberedelser involverer derfor ikke pasta og Farris som det pleier å gjøre innfor et lopp, men varmt vann med honning for at stemmebåndet skal fungere optimalt. Jeg skal rope høyt!

Og til alle dere som stiller til start i morgen, LYKKE TIL! Og vær på utkikk etter en heiendes og hoiendes Elefantankel på Bygdøy allé.

Tuuuut tut!

One thought on “Iverksett Plan B.

  1. Astrid

    Utrolig kjedelig, men det høres ut som en fornuftig avgjørelse!
    Hvor i B.A. skal du stå? Jeg står nederst – eller øverst, alt ettersom – der løperne kommer ut på B.A. etter Frognerparken. Jeg er ikke så mobil pga. resten av heiagjengen (småjentene), men hvis du er i nærheten får du hinke bortom, så kan vi heie på resten av laget sammen! 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

