HEIAHEIAHIEAHEIAHEIA!

Sentrumsløpet 2011 er vel overstått og nå kribler det ordentlig i beina mine. Jeg vil knuse min nåværende tid på 10km! Men jeg må vente litt, jeg skal bare bli helt frisk først.

"Litt" mennesker

Det var en helt spesiell opplevelse å gå opp Karl Johan i lørdags. Litt bittert ikke å stille til start, men jeg ble revet med av stemningen rundt startpuljene. Ble nesten litt nervøs selv… Jeg holdt øyene åpne etter Treningscampere og snublet nesten over Torfinn (?) som jeg aldri hadde kjent igjen hvis han ikke hadde hatt Treningscamps nye fine drakt på seg. Hurra for nye drakter!

Jeg stilte meg i Bygdøy allé, rett etter den seige, lange bakken opp til Frogner kirke. Der hadde jeg god oversikt og fikk heiet på alle jeg kjente igjen. Hvis jeg ikke så deg; beklager! Den seige, fryktelige bakken hadde tatt kruttet ur de fleste og da var jeg veldig glad at jeg ikke var med i årets Sentrumsløp. Det så i tillegg skikkelig varmt ut, men noen smil fikk jeg. Det liker vi!

Her er teten fremdeles frisk og rask

Planen nå er 100 % hvile,,,,, fremdeles. Gahhhh! Men i morgen begynner PADI kurset mitt. Det blir altså dykking til helgen. Da blir jeg ikke bare en elefant, men også en sjøelefant.

Legg igjen en kommentar

