Less output = less input

Det blir lite trening på meg for tiden. Ingen faktisk. Jeg føler jeg har vært uheldig i vår. Strekk i legg og overtråkk. Dumme skader.

Da jeg ikke kan kontrollere energi output, må energi input stå i fokus. Kjedelig, men nødvendig. Fordi jeg er av naturen lat er superfoods tingen for meg. Hvem har tid å spise 15 porsjoner grønnsaker og frukt om dagen? Ikke jeg.

Etter at jeg ble ”hjernevasket” av David Sandoval tidligere i vår, begynner jeg dagen med et heksebrygg bestående av diverse rare ting. Vi får se hvordan jeg føler om 3 måneder. Det er tydeligvis tiden det tar før en begynner å merke eventuell forandring. Watch this space!

Det lukter heks på kjøkkenet

Hver morgen går spirulina, chlorella og C-vitaminer ned på høykant. Nei forresten, dette er en grov overdrift. Spirulinaen som blandes ut med eplejuice smaker høgg. Til og med chlorellapillrene smaker som Satans innvoller. Heldigvis smaker kirsebærsjuicen som jeg tar på kvelden helt himmelsk. En kan lure på hvorfor jeg utsetter meg for slike prøvelser. Teorien min er at hvis noe smaker SÅ vondt, da MÅ det være sundt.

Ellers spiser jeg som vanlig, men jeg merker at appetitten min er redusert etter at jeg begynte med dette hippiepåfunnet. Jeg håper naturligvis også at denne kuren hjelper meg å komme tilbake på asfalten, men fysioterapeuten sa at jeg kanskje må forberede meg på en lang konvalesens. Kryss fingerer og tær for meg. Jeg skal på legesjekk i dag, så da skal jeg prøve å få et konkret svar.

Legg igjen en kommentar

