Telletubby hotness

Helgen har vært full av nye erfaringer. Noen gode og noen ikke fullt så behagelige. Jeg har følt litt på det å få panikk på 4meters dybde, samt å få vann i luftveiene når en er under vann (derav panikken) Søndagens sjødykk avsluttedes heldigvis på en «high note». Jeg kan dykke, jeg er ikke redd! Følelsen av å mestre noe nytt er helt fantastisk. I tillegg ser jeg sykt heit ut i tørrdrakt. Hvem kan vel motstå en slik Telletubby fristelse?

Hotness!

Yummy!!!

Men hjelpes så sliten en blir av å dykke. Jeg hadde planer om å spise middag med Treningscamp etter Holmenkollstafetten, men jeg var helt ødelagt etter 7 timer i basseng. Jeg var fremdeles ikke tilbake i form på mandagen, men klarte på en eller annen måte å «ace» PADI teoriprøven. 98 % baby! Formen i dag er ikke noe bedre, da 17-mai feiringen var en matmaraton uten like. Det var et 12 timers Ultraløp bestående av spising og atter spising. Er det mulig å bli fyllesyk av mat? Slik føles det i alle fall.

I håp om å brenne noen av de tre hundre milliarders millioner kalorier jeg inntok i går har jeg utnevnt dagen i dag til den store Testdagen. Jeg skal prøve meg på noen rolige runder i parken i kveld, den første løpeturen etter Råskinnet. Jeg er litt spent, men etter helgens svømming så går det sikkert fint, her skal det teipes! Kryss fingerer og tær for meg.

P.S. Hvis det regner avlyser jeg kveldens eventyr…

2 thoughts on “Telletubby hotness

Legg igjen en kommentar

