Frisk som en fisk

Jeg har herved friskmeldt meg selv. I går løp jeg bakkeintervaller sammen med SATS Runners Club og jeg kan konstatere at kondis er en ferskvare.

Se! Jeg matcher syrinene i bakgrunnen. Gjennomtenkt dått no

Til tross for at jeg ikke var helt i toppform var jeg salig over å løpe igjen. Det var sol, varmt og godt og jeg hadde ikke vondt i ankelen. Jeg merker at jeg nå er svakere i den ene foten, spesielt i oppoverbakker, så her gjelder det å trene opp muskulaturen. Men alt i alt gikk det bra. Jeg er så heldig som har verdens beste instruktør, så jeg ga alt og litt til. Det ble 6 lange bakkedrag, fulgt av 5 + 3 korte drag i en kortere brattere bakke med 2 innlagte joggepauser.

Det merkes i hele kroppen i dag. Mmmmm, herlig!

Teipet ankel. Hmmmm, kanskje på tide med nye sko? De ser litt slitne ut...

Dette betyr også at jeg kan løpe Ryeløpet på tirsdag, kanskje også 10km på Fornebuløpet på onsdagen. Hurra, jeg håper bare jeg ikke har tappet formen helt. Det viser seg fort.

Helgen kommer til å bestå av dykking og atter dykking og jeg håper at mine nyvunne endorfiner kommer å holde panikken borte når jeg ligger og spreller under vann. Det tar en stund før en takler å kontrollere oppdriften sin, hvilket betyr at vi rookies ligger og krabber rundt på bunn. Vi må se hysterisk morsomme ut. En del av oss havner på rygg så da ligger vi der og spreller som noen sjøbiller og venter på at noen skal snu oss. Jeg satser på et litt mer astronautisk, svevende dykk i morgen.

2 thoughts on “Frisk som en fisk

Legg igjen en kommentar

