Kondis redder dagen!

Ryeløpet OG Fornebuløpet gikk som kjent rett i vasken. Med en dalende form (jeg har bare trent 1 dag på en måned!!) MÅ jeg sette meg noen mål, slik at motivasjonen ikke svinner helt hen.

Så hva annet kan en gjøre når bihulene er fulle av ymse utriveligheter, enn å sjekke kondis sin side for spennende løp fremover i sesongen? Mmmmm, løp… Kondis er redningen i sykdomsperioder.

Jeg ble litt revet med og er nå påmeldt til Iformløpet 18. juni. Hurra! Naturligvis er jeg livredd for at formen er helt for jævlig og at det kommer til å bli en massiv nedtur, men va’fan! Her kjører vi på. Det får bli mitt alternative Sentrumsløp, min personlige sesongsåpning.

SKA-DOUSCH!

Slik vil jeg altså ikke se ut. "Bilde lånt fra myshimmmer.com"

Se til å krysse fingrer og tær og alt annet dere har slengendes rundt dere, for at jeg holder meg skade/ sykdomsfri ut sesongen. Jeg har seriøst fått nok nå! Jeg skal springe som en antilope i september, ikke som en snørrete snegle.

One thought on “Kondis redder dagen!

  1. Ingalill

    Hei,
    Fant bloggen din gjennom Astrid og Råskinnet og har nå med stor innelvelse lest og sett bilder av ankeldramaet.
    Må si du oppviser stor sinnsro og positiv tålmodighet
    , selv virusinfisert!

    Kommer til å følge med -)

    Svar

Legg igjen en kommentar

