Støl onsdagsglede

Smerte.... "Bilde lånt fra swobidu.info"

Denne var fienden min i morges, når jeg pusset tennene mine. Ikke fordi jeg har karies, tannstein eller andre vemmeligheter, men fordi det gjorde så vondt. Ikke i munnen, men i armene mine. Etter gårsdagens Tabata trening er jeg støl og stiv som en stokk. Dette trengte kroppen min! Timen består av korte intervaller med intense styrkeøvelser, så du bestemmer selv hvor mye du skal ta deg ut. Jeg kjørte på som vanlig, og skjønte etter en stund hvorfor de har bøtter på Tabata øktene i Sverige. *Legg inn valgfrie brekkelyder her*

Mage og beinøvelsene gikk fint, men hjelp så svak jeg er i overkroppen. Pushups er hat! I tillegg fikk jeg hull i skinnet på kneene mine da jeg tar pingle-pushups. Slik går det når en er pyse og svak. Økten avsluttedes med 8 drag opp en bratt bakke. Jeg er fremdeles litt forsiktig med ankelen min, så det gikk ikke så veldig fort på veien ned i det ujevne underlaget, men opp pøste jeg på. Det er ikke sikkert at det gikk så veldig fort, men det var tungt nok, så jeg tildeler meg selv A for innsats.

I kveld tar jeg mine stokker til bein og prøver meg på intervaller i Frognerparken. Hurra! Det er første gang siden Råskinnet at jeg er med på Treningscamp igjen. Gleder meg stort.

2 thoughts on “Støl onsdagsglede

Legg igjen en kommentar

