I heart Treningscamp

Det var uendelig deilig å være tilbake i parken. Som jeg har savnet den og alle campere. Mine ben var tydeligvis ikke like begeistret, de ville ikke samarbeide i det hele tatt, men jeg drog de med best jeg kunne.

 

Etter trening. Jeg er så utslitt at jeg er ur fokus. Mine streikende ben fikk ikke engang være med på bild.

 

Det ble pyramider som vanlig. Pyramider var hat i går. Jeg var veldig støl etter tirsdagen Tabata og halvveis gjennom pyramiden streiket benene mine. Jeg hadde så mye melkesyre i lår og legger at jeg følte meg som en ku på siste runde. ”-Møøøø…..” sier jeg bare. Men det må være vondt for å være godt, det må vel det? Jeg håper derfor at denne ekstreme selvpiningen hjelper meg å transformeres fra skilpadde (eller ku) til en rask hare.

 

Sexy! Lurer på hvor mange lumen skolissene har?

 

Til tross for at jeg presterte dårlig, er jeg fornøyd. Jeg er tilbake og jeg har endelig innviet mine nye Nike lettvektskor. I’m Bringing Sexy Back!* Kvelden var dermed ikke totalt bortkastet. I dag er jeg før øvrig så støl, at jeg subber rundt som en gammel Babushka fra Sibir med åreknuter store som vodkaflasker. I’m bringing Stalin Back…**

 

* kjent Justin Timberlake sang

** mindre kjent Justin Timberlake sang

2 thoughts on “I heart Treningscamp

Legg igjen en kommentar

