Full pupp!

Jeg er fremdeles høy på endorfiner! 49.50 ble sluttiden min. Under 50 minutter! Jeg perset med nesten 5 minutter! Jippi!

Nesten som på 17. mai.

Etter min særdeles tragiske opplading lå fokus på å fullføre med stil. Bunaden var på for første gang og jeg følte med ganske proff. Jeg følte meg mindre proffs under oppvarmingen… Zumba??! Lettlærte dansetrinn? Neppe… Jeg har ingen koordinasjon og oppvarming opplevdes mest som et epileptisk anfall. Flaks at jeg allerede hadde løpt noen runder rundt parken, men jeg var heldigvis varm og god da starten gikk.

Som alltid var det trangt den første kilometeren. Men jeg prøvde å holde mitt eget tempo, ikke løpe slalåm mellom mennesker og disponere løpet smart. Løypa var full av krappe svinger, biler, motorsykler, fotgjengere og to bratte bakker som nesten tok knekken på meg. Men det var bare å holde tempoet og gruse til ved 8km. Når jeg kommer inn på oppløpet til mål er det en funksjonær som roper noe til meg og jeg trur at jeg har løpt feil og stopper opp. ”–Nei, LØP, LØP, LØP!” roper han. ”- F@n i h@lvete”, tenker jeg og spurter inn Usain Bolt stil. Det føltes i hvert fall slik ut… Jeg er veldig fornøyd med min egen innsats noe som er spesielt. Vanligvis pleier jeg å ha så urealistiske forventinger til meg selv at jag nesten alltid blir skuffet av mine resultater. Men ikke i dag. I dag var jeg på topp!

Enda et egobilde... Lykkelig

Det må være onsdagsintervallene som gir effekt. Takker for det Treningscamp. Og hjertelig takk til alle dere fantastiske mennesker som heiet på meg i dag!

Peace out.

7 thoughts on “Full pupp!

  1. Anna

    Grats med ny pers! Litt håpløs løype og arrangement forøvrig, men det får gå, i år. Det er uansett fantastisk med sånne gode opplevelser, der man føler seg(og ser ut) som en vinner!

    Svar
  2. Camilla

    Grattis med pers! Du ser skikkelig fresh ut i TC bunaden:-D jeg hater sånne fellesoppvarminger. Pleier alltid snike meg unna. Hihi

    Svar
  3. Siri

    Grattis Anna-nydelig!! Takk for heiarop, jeg fortjente de ikke!

    Grusom løype å løpe to ganger medi maks trøkk. Helt grei å løpe en runde m lave ambisjoner;-)

    Svar

Legg igjen en kommentar

