Dr. Doolittle økt i rolig tempo

Jeg er over gjennomsnittet glad i dyr, les helt riv ruskende gal i firbente krabater. Etter forrige ukes korte, tøffe turer var jeg veldig klar for en rolig langtur. Jeg vendte snuten mot Bygdøy og for en herlig tur jeg fikk. Litt sol, litt regn, duft av blomster og sjø, ben som var lette og masse koselige dyr. Det var ferie i hverdagen. 16km ble det, i 6.20 tempo. Helt perfekt.

Se, så fine!

Bukkene Bruse og Bruce

Kvelden ble enda mer perfekt da Pojken og jeg skrotet sykkelferieplanen vår på Gol, til fordel for Mallorca. Jeg innrømmer at sol og 28 grader frister hakket mer enn 14 grader og regn. Sykling blir det uansett, bare i litt mer eksotiske omgivelser. Løping blir det med stor sannsynlighet også.

Mmmmmmm, sol

Legg igjen en kommentar

