Myk men skjev…

Det ble ingen intervaller i parken i går, livet kom i veien og det var hyggelig det og. Mye latter, god mat og god vin ble det istedenfor og jeg føler meg derfor litt redusert i dag. Slik kan det gå…

Bilde lånt fra hotyogawillits.com

Jeg var i bedre form i tirsdags, da var det Bikram yoga som sto på agendaen. Beinene var fremdeles litt møre etter mandagens langøkt, men timen gikk bra. Jeg er fremdeles litt ”skjev” i kroppen etter skaden men det blir stadig bedre. Jeg har blitt mykere i kroppen og balansen min er ikke like tragisk som den var i februar. Alt hjelper på.

Neste treningsøkt blir med stor sannsynlighet praktisert i sørligere strøk.

Hasta la vista!

2 thoughts on “Myk men skjev…

Legg igjen en kommentar

