I’m back!

Da er jeg tilbake etter en helt herlig ferie. Mye trening har det blitt, altfor mye for å gå inn i detaljer på hver økt. Det ble mye sykling på Mallorca. Jeg og Pojken leide sykler og utforsket øya på to hjul. Det gikk jo ikke så fort med en sykkelrookie som meg på slep, men vi kom oss opp og ned noen fjell i løpet av 3 dager. Og for en utsikt!

Flott, ikke sant?

Fake it 'til you make it!

Og så ble det litt løping, noe som mine ben var totalt sjokkert over etter så mange dager på hjul. De hadde ikke lyst å bli med på tur, men jeg tvang dem nesten hele veien til Alcudia og tilbake.

Varmt og godt... Heldigvis blåste det friskt, ellers hadde jeg sikkert kollapset.

Og så ble det en avslappende uke på hytta og her følger en liten bildekavalkade.

Kanksje ikke så eksotisk, men flott allikevel.

Enda et egobilde. Jeg ser veldig seriøs ut...

Idyll som måtte dokumenteres på langturen min.

Belønning etter nevnt langtur. Mmmmmm...

Jeg startet hardt med bakketrening sammen med Treningscamp så fort jeg kom tilbake til Oslo. Jeg var så pass ivrig at jeg var på plass en halvtime før oppmøte etter at jeg hadde rotet litt med infoen på bloggen. Tydeligvis var hjernen min fremdeles på ferie, så det ble 4km ekstra mens jeg ventet på at tiden skulle gå. Bonus!

Kl. 20.00 var alle på plass og det var godt å se camperne igjen. Godt oppmøte med tanke på at vi er inne i fellesferien. Vi raste av gårde i et helt crazy tempo opp til ”Dødstrappene”. Etter den softe oppvarmingen (jeg hadde en puls på 180!) var det dags for trappene. De aller sprekeste løp opp 7 ganger, mens jeg følte at jeg krabbet opp 5 ganger. Mer bakketrening på meg, dette trenger jeg absolutt mer av! Følte meg som en liten svekling når alle andre fløy forbi meg så dette må trenes på.

Dette er ikke Dødstrappene...

Innviet mine nye sko! Juhuuuu, de kommer ikke å være hvite så lenge til...

Til tross for at jeg var nær kollaps i trappene, er benen mine ikke så veldig støle. Noe som er bra da det blir intervaller med Treningscamp i kveld.

Peace out!

Legg igjen en kommentar

