Motivasjon eller mer motiva-snork?

Forrige uken var full av kvalitetspass og en dag med dykking og jeg innrømmer at kroppen var sliten på søndag. Men se så heldige jeg og min dykkerbuddy var med været!

Ahhhhhh, nydelig!

Dykkingen gikk bra, det var godt å komme seg under vann igjen. Men oppdrift er ikke lett å få til, jeg er skikkelig rookie enda! Enten ligger jeg og flyter ved overflaten eller så krabber jeg omkring på bunn. Øvelse gjør mestere håper jeg…

Mandagens langkjøring sammen med Treningscamp utgikk da jeg sovnet på sofaen. Med unntak for en tre timers sopptur i marka har jeg hatt 3 treningsfrie dager og energinivået burde være på topp, men jeg føler meg seig i kropp og knopp. Jeg er rett og slett litt fjern og umotivert.

Håper at jeg klarer å holde meg våken til kveldens intervaller…  Kryss fingrene deres.

Legg igjen en kommentar

