Gressholmen rundt

Jeg begynner å blogge som normalt fra og med idag.

Oslo, Norge, hang in there!

Øyakarusellen ble avsluttet i går, og for en finale! Det ble en våt affære hele kvelden igjennom. Jeg druknet nesten på vei til Vippetangen, da himmelen åpnet seg og regnet høljet ned. Men solen skein på Gressholmen og etter å ha jogget løypa var jeg fremdeles bløt, men nå av svette. Herlig! Det er stunder da jeg føler at det hadde vært helt greit å gjeninnføre svettbandet i løpergarderoben.

... eller kanskje ikke...

Det var en flott løype; 4 vakre kilometer i relativt kupert terreng. Jeg kom ikke først i mål, men jeg kom heller ikke sist og pulsen var god og høy under hele løpet. Etterpå var det mat og drikke på Gressholmen kro. Etter et kjapt skift av tøy var jeg da endelig tørr på utsiden, men med store mengder vann og øl på innsiden ble kvelden ganske fuktig allikevel. Fuktig og veldig hyggelig! Det er viktig med væskerestitusjon. Jeg sier tusen takk for godt selskap og jeg gleder meg allerede til neste tilstelning.

Det ryktes om et øl-løp..!?

I dag ønsker jeg at hjemmekontor hadde vært et altenativ…

One thought on “Gressholmen rundt

Legg igjen en kommentar

