Mandag = trapper og smerte

Det ble avslappet trening i helgen. En liten rusletur med svigerinnen min tidlig lørdag morgen, før det ble altfor varmt. Hun er kjempesprek, (her snakker vi Birkebeiener’n). Jeg tenkte at det kom til å være utfordrende nok å henge seg på. Men hva skjer? Jo, jeg kan konstatere at kondisen min er blitt mye bedre. Det var ikke tungt engang! Det gjorde godt for selvfølelsen. Vi avsluttet med styrketrening og god samvittighet.

Det ble litt sykling i tillegg, rundt 2 timer sammenlagt. Jeg MÅ skaffe nytt sete, per i dag har jeg et ”jentesete” som best kan beskrives som en form for tortur. Personen  som designet den må ha vært mann…

Etter denne slappe helgen ble mandagens bakkeøkt en brå overgang. Heldigvis var farten opp til Dødstrappene ikke like høy som sist gang, men det ble en tøff økt uansett. 5 ganger opp og ned de forhatte trappene. Benene var som gele etterpå og løpeteknikken min var minst sagt alternativ på veien tilbake ned til Smestad.

Bratt, tungt og vondt

 

Til tross for en utfordrende økt føles kroppen ok i dag. Kanskje det blir en liten tur i kveld og?

One thought on “Mandag = trapper og smerte

  1. Nina

    Sporty å springe i trappert! Trur ikke jeg skal begynne på de øktene med det første! Er tungt nok onsdagene! Phu! Sliten av tanken 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

