Frisk som en fisk

Bilde lånt fra treatmmersmote.no

Nå er jeg endelig frisk og jeg har vært ute og luftet benene. Det ble en liten men tøff runde; 2km oppvarming og 5 km rett under konkurransetempo. Det gikk overraskende bra. Jeg klarte å ligge i 4.50 tempo i 3km, men de 2 siste kilometerne løp jeg i motvind og det sinket meg litt. 5 km på samme tid som Fredrikstadløpet i våres! Pulsen var naturligvis høy, men det var forventet.

Etter dagens tur føler jeg meg litt stolt og glad over at ting går i riktig retning.

Oslo halvmaraton kanskje ikke blir et mareritt?

Motivert.no

One thought on “Frisk som en fisk

Legg igjen en kommentar

