Høsten er her

Etter en knallhard intervalløkt og et seriøst prat med meg selv, er prestasjonsangsten herved opphevd. Jeg kommer aldri til å løpe fortest, men jeg skal løpe så fort jeg kan og med stil naturligvis. Og så kommer jeg å ha moro med andre løpere under trening og under løp. Punktum finale!

Etter 4km transportoppvarming til parken var det 5 doble runder som sto på programmet. Hat med andre ord og akkurat det jeg trenger. Jeg har ikke lastet opp økten fra min Garmin enda, så jeg har ingen tider å vise til, men benene føltes lette og samarbeidsvillige i går. Jeg tok noen rygger og den bakken som var så fryktelig for nesten et år tilbake har nesten blitt en venninne. Riktignok en bitch av en venninne, men en venninne allikevel.

Siri var på plass i går og hadde som vanlig en overraskelse etter 5 runder: enda en enkel, eller dobbel runde. Jeg begynner å se et mønster her…

Jeg hadde litt futt igjen og kunne ta meg helt ut på den 6e doble runden. Jeg hadde lyst å stoppe etter en enkelt runde, (det var jo lov) men jeg kan jo ikke klage på dårlige prestasjoner hvis jeg ikke satser alt under treningsøktene. Så da ble det en dobbel runde og styrketrening etterpå. All in!

Mobilen min tar åpenbart ikke helt optimale bilder i mørker...

Det var mørkt når jeg kom hjem til Gamlebyen, høsten er offisielt her. Jeg stilte med jakke og uten solbriller for første gang siden april (!) og grilloset fra hundre engangsgriller var heller ikke til å oppdrive. Frognerparken har igjen blitt et stille og rolig sted å være. Det er en herlig tid vi har fremfor oss med klar luft og bar asfalt.

Vi sees i høstsolen!

Legg igjen en kommentar

