Tøy, bøy og svett

Da ble det bending og tøyning og bøying og svetting på meg i går. 90 minutter med Bikram yoga gjorde susen for min stele kropp. Det gikk mye bedre enn sist gang, men som vår lærer sa: glem dine forventinger, bare stå i stillingen. Veldig bra sagt og noe som jeg skal ta videre i løpingen min.

Positur 13 har jeg ingen problemer med. Bilde lånt fra hotyogawillits.com

Nike er sannelig inne på noe med sin slogan ”Don’t think, run”. Så det skal jeg gjøre, løpe uten å analysere. I kveld faktisk. Jeg håper å komme meg ut en liten snabb løpetur etter jobb, før jeg kollapser med hodet i tacoen foran tv’n.

Svett you later og god helg

Legg igjen en kommentar

