Zzzzzzzzzzzzzzzz

Slik føler jeg meg for tiden. Trett, sliten og søvnig.

Forrige jobbuke avsluttedes med en snabb distanseøkt. 7km på rett under 35 minutter. Det var tøft, men godt etterpå. Det var en mental opptur å kunne ligge under 5.00 tempo i 7km, med negativ splitt!

Søndagens langtur ble litt kortere enn planlagt, kun 10km. Men løpeturen ble etterfulgt av en 13km lang spasertur i skogen, så kroppen var god og sliten søndags kveld.

Bakkeløpingen som egentlig lå på agendaen i går falt ut da jeg var nødt å jobbe. Men det var kanskje likeså greit å få en hviledag fordi jeg føler meg trett. Ikke i hodet, men kroppen kjennes litt tung og jeg sover som en stein. Åtte timers søvn strekker ikke til i det hele tatt. Jeg belger i meg kaffe og teller ned timene til jeg kan gå og legge meg.

Denne uken blir ikke like tøff treningsmessig sett. Jeg rekker kanskje knappe 20km før jeg drar på dykkerkurs i Larvik over helgen.

Og så var det den deadlinen og… Det hadde vært kjekt hvis vi hadde fått 30 timer i døgnet denne uken. Vi hadde satt pris på det *hint, hint*

Legg igjen en kommentar

