Vått men vakkert

Stemningsfullt

Jeg var fremdeles ganske trett i kroppen i går, men intervaller sammen med Treningscamp var jeg bare nødt å få med meg!

Jeg var ikke like tung i beina som jeg hadde fryktet, faktisk gikk det lett hele veien til parken. ” – Juhuu”, tenkte jeg. Det var perfekt temperatur, lett regn og like lette bein.

Siri var på plass som vanlig og det var 5 doble runder og en enkelt som sto på menyen. I dag har jeg faktisk sett på statistikken fra min Garmin, så jeg kan glede dere med nerdige tall.

En dobbel runde er ca 950meter. Jeg kom inn med tidene: 4.08/ 4.14/ 4.20/ 4.13/ 4.11 og 2.03 på den siste enkle runden. Det var masse glade gærninger på trening i går, så det gjaldt å plassere seg godt i feltet, noe som jeg ser ut til å ha bommet litt på under runde 3. Men jeg følte meg sterk og så ble det naturligvis litt spurtoppgjør som vanlig. Det er alltid gøy!

Jeg droppet styrketreningen da det regnet og jeg fremdeles er litt redd om halsen min. (Jeg hoster fremdeles litt etter forkjølelsen.) Når jeg satt på t-banen hjem følte jeg at det var et riktig valg. Utslitt.no.

Jeg takker alle som var i parken i går for en flott økt, og spesielt til Siri som alltid heier på oss allesammen. Onsdager har blitt en av ukas absolutte høydepunkter! Hurra for blodsmak og makspuls!

4 thoughts on “Vått men vakkert

  1. Nina

    Gleder meg til jeg kan begynne å trene med dere igjen – har jo bare vært der to ganger da før jeg måtte kaste inn håndkledet, men det skal bli gøy!

    Svar

Legg igjen en kommentar

