Neutral oppdrift = positiv Anna

Det virker som om alle har løpt Halvtravern, eller et Halvmaraton i helgen. Det har ikke jeg. Jeg tilbrakte mesteparten av lørdag og søndag under vann.

Nesten hele gjengen fra PADI Openwater kurset jeg gikk på i mai, ble med ned til Larvik der vi alle skulle ta Advanced Diver lappen. Jeg hadde allerede hatt Peak Performance Boyancy og Nattedykk, så det var Dypdykk, Søk og Hev samt Jakt som vi skulle få unnagjort i løpet av 2 dager. Jeg kan avsløre allerede nå at tiden rant fra oss og at Dypdykk fremdeles står igjen før vi kan kalle oss Advanced Divers.

Vakkert, ikke sant?

Men, det beste som skjedde i løpet av helgen var at jeg ENDELIG fikk til dette med neutral oppdrift. Hurra! For en mestringsfølelse og for en total frihet du opplever under vann. Jeg var så høy på endorfiner at jeg nesten svevde opp av vannet. I tillegg til at jeg fikk orden på ting under vann, var det også veldig hyggelig over vann. Jeg har fremdeles vondt i magemuskulaturen etter all latter. Godt selskap, god mat (takker for den Martin), god drikke og komfortable senger (takker for den snille Larviksforeldre) gjorde helgen til en fantastisk opplevelse!

Dive or die, people!

Denne uken blir det blodhard løpetrening! Gleder meg.

One thought on “Neutral oppdrift = positiv Anna

  1. ikkesaaperfektAnna

    Dykking er et av de få tingene jeg ikke ønekr/tørr/vil. Det er noe med det å være omsluttet av vann på alle kanter som får meg til å få milde tilløp til angstanfall. Men sikkert utrolig moro når man mestrer det, og en helt ny verden åpner seg jo, bokstavelig talt!

    Svar

Legg igjen en kommentar

