Faraos favoritter

Etter flere dager med konstant regn og uvær var solen endelig tilbake. Da er det ekstra gott å stille i parken sammen med felles Treningscampere. Etter hvert falt mørkeret på og jeg følte at jeg staplet frem i løypa som en svaksynt muldvarp. Men jeg kom meg helskinnet gjennom hele økten, melkesyre; ja, skade; nei!

Bilde fra livsfilosofi.no

Det ble Faraos favoritter i går. 3 pyramider à 1-2-1 runder; 12 runder totalt. Det var som vanlig tøft, vondt, trangt og ikke minst veldig, veldig gøy. Jeg og Christoffer knivet i spurtoppgjør etter spurtoppgjør. (Han er latterlig sterk, men jeg klarer ikke å la være å rives med.) Jeg var med andre ord stinn av melkesyre da Siri kom med enda en hemmelig bonusrunde. Alle med navn (inkl. mellomnavn) kortere enn 12 bokstaver skulle løpe en singel runde alle andre en dobbel runde. Med et mellomnavn på 9 bokstaver ble det enda en dobbel runde gitt! Jeg avsluttet med styrketrening, før jeg på darrende ben kom meg hjemover.

Denne uken er den siste uken med hardtrening før OHM, så det føles godt å ha tatt seg ordentlig ut. Det blir litt mer av det denne uken, men neste uke blir det kun karbolading og noen få lette, raske turer, før den store styrkeprøven neste søndag.

Nervøs dått enno!

Legg igjen en kommentar

