6 dager igjen..

Nå er det snart dags! Jeg har ikke planert så veldig mye trening denne uken, jeg trur ikke tømming av karbohydratlagrene har så veldig mye å si for en mosjonist som meg. Det blir en økt i morgen og en på torsdag bare for å holde fartsfølelsen i beina, eventuelt litt spinning på fredag. Det er ikke treningen denne uken her som kommer til å gi resultater! Jeg håper at jeg ikke har bommet totalt på treningsopplegget, det viser seg på søndag.

Akershus Festning i strålende høstsol

Det ble Bikram yoga i torsdags, en kort langtur på fredagen (10km) og en fryktelig økt i går med innelagt fartsøking (9.3km). Økten gikk helt ok, men jeg følte at jeg hadde skeiet ut ordentlig på fredagspilsen før helgen. Alkohol er en gift og roten til alt vondt! Kroppen min lurte sikkert på hva jeg hadde utsatt den for når jeg presset den ned under 4.55 fart.

Jeg er naturligvis nervøs innfor OHM etter fjorårets massive nedtur, men jeg prøver å holde tankene positive. Ibland er det vanskelig å vite hvor grensen går mellom å presse seg selv og å sette uholdbare mål. Uansett er jeg en ROCKSTAR på søndag, det er alle som stiller til start! Hvis alt gar til h*]v»!e prestasjonsmessig, ja da er det bare å satse på Lørenskog HM i oktober. Men vi tar et løp av gangen og jeg skal kose meg med smerte og adrenalin på søndag!

Pain is inevitable, suffering is optional!

6 thoughts on “6 dager igjen..

  1. silja

    Tømming av karbohydratlager avhenger ikke av om man er mosjonist eller eliteutøver; så SPIS SPIS SPIS!!!! Du skal helt klart fylle tanken godt i forkant samt hvile! Om du er mosjonist eller ikke: opplevelsen underveis skal være GOD og tro meg; det føles like ille for en mosjonist som en eliteutøver om man går tom!! 😉

    Svar
  2. Fortare Anna! Innleggsforfatter

    No worries Silja! Her skal det spises og hviles i vinkel. Men jeg er litt skeptisk til å tømme karbolageret i forkant av løpet som noen er store forkjempere av. Jeg skal bare fylle på med pasta, poteter og andre godsaker. Mmmm…. Dette blir en fin uke!

    Svar

Legg igjen en kommentar

