Gött å leva…

Den siste pre-OHM økten ble avsluttet i går. Jeg ville få en fin fartsfølelse uten å slite meg helt ut. Det ble 10 minutter oppvarming fulgt av fire 900meters drag i raskt tempo med rolig nedjogg etterpå. Jeg var litt tung i kroppen, men 2 dagers treningsfri skal nok kurere det!

Jeg gleder meg masse til søndag, solen skinner og i dag her jeg i tillegg bursdag. Etter jobb drar jeg ned til Rådhusplassen for å hente startnummeret mitt. For en perfekt måte å starte helgen på!

«Det er gött å leva» som Galenskaparna synger… God helg folkens!

Ska-dousche!

2 thoughts on “Gött å leva…

Legg igjen en kommentar

