Almost famous?

Jeg er på TV!

Nå som jeg er blitt kjendis og tv-stjerne er det bare å kjøre på. Dere ser meg HER ca 10 sekunder inn i innslaget (takk og lov at jeg løper)

Oktober er full av moro og jeg har anmeldt meg til Nøklevann rundt på lørdag. Etter det følger løpene hverandre som perler på en snor. Furumomila, KK-mila, Hytteplanmila, Ekeberg Sprintstafett. Her kan en fråtse i konkurranser, men hva skal en velge? Jeg har lyst på alt men har ikke bestemt meg helt enda. Jeg håper at jeg kan holde meg unna forkjølelser og andre plagsomheter og ta det litt spontant litt som form og lyst melder seg.

Jeg er gira på Nøklevann rundt. Det skal visst være en fin og tøff løype, så her blir det nok ingen pers, men høy puls i vakker høstskog. Det er et bra utgangspunkt og så håper jeg at fredagens bursdagsfeiring ikke knekker formen helt.

Skål!

2 thoughts on “Almost famous?

  1. Anna

    Du tar deg godt ut på skjermen, kanskje du skal satse på det?
    Nøklevann rundt blir nok en fin konkurranse, og du får bruk for bakkeferdighetene du viste på lørdag!

    Svar

Legg igjen en kommentar

