Støl

Nøklevann Rundt herset ordentlig med kroppen min. Jeg har vært stiv både her og der og dro derfor med kroppen min på Bikram i går kveld. Baksiden av beina mine er stive, jeg har vært altfor slapp med uttøyning etter mine løpeøkter og får betale en høy pris på yogaen. Herre min hatt så det river!

Blide lånt fra byo.no

Det var vanskelig å finne roen i går, det var veldig trangt om plassen og fokuset mitt svingte hit og dit. I tillegg hadde jeg ikke drukket nok vann i forkant, så jeg var nødt å drikke en del, noe som forstyrrer magen min. Det beste med økten var at jeg klarte å slappe helt av i den siste Savasanaen. Jeg er fryktelig dårlig på å meditere, så det var en liten seier på 3 minutter. Det er en begynnelse i hvert fall…

Namaste!

Legg igjen en kommentar

