159 år ung..?

Jeg tar tilbake… Adrenalin virker kun temporært. Nå, etter kveldens intervaller føler jeg meg 159 år gammel.

Det ble pyramider i nesten totalmørker. Vi får håpe at Vigelandsparkens venner snart begynner å skifte lyspærer. Jeg hadde med meg min fine hodelykt, hvordan har jeg noensinne klart meg uten? Jeg hadde egentlig tenkt å ta det litt rolig i dag, kroppen min er sliten etter noen hektiske helger. Rolig ble det ikke i det hele tatt. Jeg har begynt å løpe litt lenger runder samtidig som jeg prøver å holde tempoet oppe. Snittiden på rundene ligger på rundt 4.20. Helt rå økt, nå er jeg sliten.

Jeg ønsker jeg kunne sove enda frem til lørdag…

Natta.

4 thoughts on “159 år ung..?

Legg igjen en kommentar

