Oldie but goodie..

Hå hå, ja ja... Photo Elaine Short, lånt fra redbubble.com

Du er bare så gammel som du føler deg, sies det. Så her gammel er jeg altså i dag…

Søndagen spenderedes i skogen med hund og under vann (uten hund). Det var ikke den mest optimale restitusjonen etter julingen kroppen min fikk på KK-mila. MEN, nå har jeg endelig tatt alle dykkene som kreves for min Advanced Open Water PADI, jippi!

Mandag hadde jeg treningsfri og sovnet på sofaen midt i en Varg Veum film. Hett tips hvis dere sliter med søvnløshet; se hvilken Varg Veum film som helst, det er bedre enn Zopiklon. En herlig kveld med andre ord.

Men i går dro jeg med meg kroppen min på Bikram for den ukentlige kroppstorturen. Vi hadde en gjestelærer som var kjempeflink, men jeg hadde en ganske dårlig sesjon. En del av stillingene tok aldri slutt! Hele kroppen min darret av kramper, jeg vet ikke om dere har opplevd kramper i ryggen, men det er en særdeles spesiell opplevelse. Og i dag føler jeg meg 103 år gammel.

Heldigvis er det onsdag og det lukter intervaller som vanlig. Jeg regner med at adrenalinet får meg til å føle meg ung igjen.

Jeg må bare legge meg ned og sove litt først.

Legg igjen en kommentar

