Spirulina og Dunderhonning

Det har vært en rolig uke treningsmessig sett. Onsdagens intervaller fikk utgå da jeg fremdeles ikke har lyst på fart. Det ble en rolig, kort tur på 8km istedenfor. Det var jaggu godt jeg ikke prøvde meg på intervaller, for hjelp så treg jeg var i beina! Leggene var fulle av bly, men pusten var grei. (Pulsen har jeg ikke peiling på, pulsbeltet fikk bli igjen hjemme, sammen med lettvektsskoene.)

Når det enda gikk så sakte og når jeg allikevel var i byen svippet jeg innom Super Nature for å kjøpe meg spirulina. Når butikkpersonalet i en helsekostbutikk sier du er sprek som skal jogge hjem, da er du jaggu sprek. Vi takker og bukker!
Jeg løp hjem med 2 kg spirulina under armen, så jeg fikk trimmet armene også!

Bygdøy i november

I dag, en grå søndag i november, kriblet det i beina mine. Med magen full av marmelade og hjemmelagede scones la jeg ut langs vannet. Jeg hadde løse planer om å holde 6.00 – 6.30 tempo og nyte livet og naturen. Turen gikk forbi Operaen, Aker Brygge med en liten avstikker ut til Bygdøy og tilbake igjen. Det var mest bare løpere, småbarnsforeldre og hundeiere ute i dag i gråværet. Jeg hadde ikke lenger bly i leggene, men Dunderhonning! Jeg tok det meg ro, men snittfarten endte på 5.46 over 18km, noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg følte meg sterk og jeg fikk ryddet ordentlig i hodet mitt. Takk kropp for en flott tur!

November, du fikk en Chuck Norris roundhouse kick to the head i dag!

November vs. Anna: 0-2

Sweet (som Dunderhonning)!

Flott utsikt fra Rådhuskaia.

2 thoughts on “Spirulina og Dunderhonning

    1. Fortare Anna! Innleggsforfatter

      Ja, spirulina smaker som Satans innvoller. Jeg må blande ut det med eplejuice og annet ymse for å ikke brekke meg når jeg drikker det. Pojken har allerede definert meg som «sær». Litt enig egentlig…

      Svar

Legg igjen en kommentar

