Tatt av Tidsklemma

Uken begynte ambisiøst med Bikram yoga mandag morgen klokken 07.00 (!) Det var hardt å stå opp midt i natten, men jeg endte opp med å ha en helt fantastisk time. OG jeg sovnet ikke med ansiktet i middagstallerkenen som jeg hadde fryktet. November, jeg eier deg!

Etter den økten har det gått nedover med treningen. Livet kommer fort mellom meg og joggeskoene denne uken. Mellom jobb, venner, PADI-teori, enda mer jobb, kultur og lufteturer med verdens beste Nelson, har jeg rett og slett ikke plass til mange økter. Jeg skal prøve å slå to fluer i smekk og dra med Nelson ut på en joggetur.

Verdens beste Nelson

Men intervaller i parken i kveld utgår dessverre. Onsdagen blir ikke helt som vanlig… *sukk* Resten av uken skal jeg tyne min firbeinte venn for masse klapp og kos og lek. Hurra!

Men PIFen må jeg få med meg. Jeg stiller på startstreken i Frognerparken kl.12.00 og skal pøse på alt jeg klarer i 3km. Sa ikke jeg at konkurransesesongen var over?

Glem det og heng på!

Legg igjen en kommentar