Endelig over 40km

Til tross for at det snart er jul og mitt sosiale skjema er fullere enn normalt, klarte jeg å bikke 4 løpte mil uke 50. Det er rekord!

 

Det begynte bra på Bislett mandag, det fortsatte fint onsdag med intervaller sammen med Treningscamp og det avsluttedes helt suverent med en liten halvmaratonøkt på lørdag; igjen med raske campere. Jeg slengte i tillegg inn en Bikram økt tidlig på torsdag morgen, så jeg var god og mør i kroppen under min langtur, (les stiv som en planke og tung som bly).

 

Etter langturen var det bare å dusje og stelle seg, for på kvelden var det julebord med TC. Det er gøy å snakke med de mennesker som jeg til vanlig bare ser en kort glimt av under intervallene. Takk for en hyggelig aften og en spesielt varm takk til deg Siri, for den innsats du gjør med campen.

 

Livet hadde virkelig ikke vært det samme uten!

One thought on “Endelig over 40km

Legg igjen en kommentar

