Globetrotting

Jeg er en globetrotter. Jeg var i Dublin over nyttår og i morgen skal jeg til Tromsø for å løpe halvmaraton på lørdag. Svisch svoosch i luften.

 

På veien har det blitt mindre svisch svoosch, men jeg prøver ikke å la meg stresse av det. Jeg kommer uansett ikke å få en bra tid på lørdag med tanke på temperatur og underlag. Men det kommer å bli en fantastisk opplevelse uansett og jeg gleder meg.

 

Samtidig lurer jeg på om jeg ikke har et snev av crazy i meg… Samme distanse sørover, og jeg hadde landet i Roma! Roma!!! Et valg av den mer bisarre arten.

 

Men jeg er klar.

Slik ser jeg med stor sannsynlighet ut på startstreken. Illustrasjon: Anna Bruce

 

One thought on “Globetrotting

  1. Siri

    Masse lykke til Anna!
    Fantastisk fin illustrasjon – du vinner klassen for beste illustrasjon, helt klart:-)

    Gleder meg til å høre om løpsopplevelsen din!

    Svar

Legg igjen en kommentar

