I heart Bislett

Det ble intervaller med Treningscamp i går, men ikke i parken. Jeg er rett og slett møkkalei snø, is, mørker og lave temperaturer.

 

Da Torbjørn postet på Facebook og lurte på om noen ville kjøre intervaller på Bislett var svaret mitt et rungende JAAAAAA!

 

Svett og fornøyd. Bilde lånt fra Tørbjørn

 

Disse guttene her løper fort, kjempefort. Jeg dannet baktroppen for å si det på den måten, men herlig og vondt var det. Opplegget var 6 x 1600m for übersprinterne, 5 x 1600m for oss vanlige dødelige, med 2 minutters pause. Jeg trodde det skulle bli vanskelig å presse meg selv når jeg ikke hadde noen å knive med i løypa (jeg var alene i baktroppen), men det var folksomt i banen, så det var bare å plukke rygger. Det var helt herlig å løpe på dette underlaget, jeg prøvde å løpe så teknisk riktig som mulig: Frem med hoften, opp med blikket og ta den ryggen, og så ta neste, og så neste… Det ble en tøff økt. Jeg hadde glemt klokken min hjemme, til min store ergrelse, så jeg har ingen tider å vise til, bare følelsen av at dette var vondt, men bra. Det var uansett en velsignelse å unngå snø og minusgrader. Bislett, I heart U!

 

Det skal bli veldig kaldt til helgen, så langturen jeg har planert blir kanskje ikke av. Det blir kanskje en skitur istedenfor… Gleder meg sånn passe…

 

 

2 thoughts on “I heart Bislett

Legg igjen en kommentar

