Sexy Fail

Det er vanskelig å føle seg sexy i løpet av en Bikram time. Det er vel ikke tanken heller, men jeg står jo og stirrer på meg selv i et speil i 90minutter og det er klart at jeg begynner å reflektere litt over mitt ytre. Til tross for at det er varmt i rommet, ser jeg ikke veldig heit ut.

 

Jeg blir svett, veldig svett. Jenter skal tydeligvis ikke svette har jeg hørt, det er så udelikat. Vi skal perspirere. Det gir kroppen min fullstendig F i og jeg mister sikkert en liter eller to i løpet av en økt. Sexy Fail 1.

 

Det merkes at vi er godt ut i vinterhalvåret. Fiskebolle eller lakenhvit er kanskje den nyansen som best beskriver huden min for øyeblikket. At ikke jeg har fått D-vitamin mangel for lenge siden er et mysterium. Sexy Fail 2.

 

Som løper pakker jeg ned føttene mine i fine joggesko og tenker ikke så mye mer på det. I går fikk jeg mulighet å inspisere tosselossene mine nærmere og det var litt av et sjokk. De bar tydelige preg av vonde skistøvler, lange løpeturer og tunge vintersko. Sexy Fail 3.

 

Mjæv! Bilde lånt fra forum.verysrs.com

 

Jeg har med andre ord ikke status som treningssenter babe eller fotballfrue. Men i mitt hode får du ikke ”cred” av å se pen ut når du trener. Tvert imot! Jeg er så heldig som kan presse kroppen min og hvis jeg ser ut som en druknet katt i løpet av økten, hvem bryr seg?

 

I dag er det onsdag og jeg trenger heldigvis bare å eksponere ansiktet under alle intervaller i parken. Jeg håper det kommer til å gå i raskt tempo. Høy fart – det er sexy, det!

 

8 thoughts on “Sexy Fail

  1. SiriV

    Hver gang jeg løper på Bislett eller er på treningsstudio, tenker jeg:

    «Jeg burde kanskje ha barbert leggene… Nei, det gidder jeg da ikke bare for at de kroppsbyggerne borti hjørnet skal synes at jeg ser bra ut. De ser sikkert ikke leggene mine engang. Dessuten løper man ikke noe fortere med glatte legger. Eller, vent…..Gjør man kanskje det?»

    Svar
  2. Janicke Ekelberg

    Hehe, man får bare la sånt fare nå og tenke på hvor freshe slik trening gjør en frem mot sommeren. Og som løper kan man bare glemme å ha pene føtter. Etter å ha vært til behandling hos fysioterapeut i trusa mange ganger var det da han ba meg å ta av sokkene jeg virkelig nølte… Sc:

    Svar
  3. Mia

    Hahaha! Jeg og har fotproblemer etter svette joggesko og klamme vintersko. Føttene mine ser rett og slett ikke ut! Med blemmer, og avskallet neglelakk. Herlig syn! Heldigvis går man ikke på treningssenter for å se vakker ut når man kommer ut igjen, hvis man gjør det har man ikke trent hardt nok!=)

    Svar

Legg igjen en kommentar

