Balsam og olje i skjønn forening

Jeg kan herved rapportere at Bikram yogaen i går var som balsam for hoften min. Prosjekt Tøy unt Bøy er en suksess som jeg skal fortsette med.

 

Det er onsdag i dag og intervaller i parken står egentlig på agendaen. Akkurat nå snør det sidelengs og jeg merker at Bislett lokker mer enn vanlig. Forsmaken av vår har gjort meg til en pyse. Jeg er offisielt en høne; klukk-klukk.

 

Og når vi snakker om pysebeteende; jeg har funnet et alternativ til tran. Jeg tar nå en spiseskje med Udo’s Choice hver morgen etter frokost. Det er ikke dagens kulinariske høydepunkt, men det smaker tusen ganger bedre enn tran og så får jeg i meg de fettsyrer jeg trenger. God samvittighet får jeg også.

 

#win

 

Mmmmmmm, gøtt!

 

 

3 thoughts on “Balsam og olje i skjønn forening

  1. Janicke

    Hei, jeg har ikke kommentert her før, men jeg har ett tips til hvordan Udo’s Choice kan smake nydelig (eller kanskje ikke nydelig, men bedre!). Bland den inn i litt sterk saft, f eks fun light som overdkjører de fleste andre smaker!

    Glir ned så lett som bare det!

    Hilsen Janicke L.

    Svar
    1. Fortare Anna! Innleggsforfatter

      Alle kommentarer og tips mottas med glede og iver Janicke 🙂 Udo’s choice er helt klart en vanesak, nå går oljen ned på høykant. Jeg er vant med spirulina og chlorella, så Udo’s valg er helt klart en dans på roser. Jeg skal helt klart teste med litt saft. Nesten som dessert!

      Svar

Legg igjen en kommentar

