Enda en terskeløkt

Terskeløkt på terskeløkt har det blitt i det siste og det ble jaggu enda en i går kveld sammen med Treningscamp.

 

Etter rolig jobb opp til Bislett ble det 7km (13 runder) i terskeltempo: Ja, det var planen, men tydeligvis tror utviklerne hos Garmin at jeg har blikk som en sulten hauk. Skriften på antall laps var kjempeliten så jeg hadde vanskelig å se hvor mange runder det ble. Det var først når jeg lastet opp økten at jeg så tabben. Jeg er ikke overrasket, jeg klarer aldri å holde tellingen. Typisk!

 

Fasit ble 12 runder med negativ splitt, snittid ca 2.40min/ runde. Jeg lå og knivet med Cecilie i ni runder og hjelpes så slitsomt det var! Terskeløkter er noe herk, men det føles veldig godt etterpå. Kroppen var heldigvis i bedre form enn lørdagens fryktelige 9km.

 

Det ble totalt 11km i godt selskap. Takk for turen campers!

 

 

 

Legg igjen en kommentar

