Mental note to self…

Ting som jeg lærte meg i forrige uke:

 

  • Alkohol er Satans påfunn, jeg var et vrak hele lørdag.

 

  • Jeg er ikke lenger 22 år gammel.

 

  • På sykkelturer over 2 timer MÅ sykkelbukser brukes.

 

  • Jeg er ganske så ustødig på sykkel. Ref. Blåmerke på venstre aksel.

 

  • Jeg er en racer på hagearbeid. Bill mrk# Husfrue.

 

 

Våren er endelig her!!!

 

Ny uke, nye muligheter!

 

I morges ble det 11km før jobb (WOW!) Jeg er på ingen måter en A-menneske, men når det er lyst kl. 06.00 er det ikke så ille å komme seg ut. Kroppen min var i et slags sjokktilstand de første 4km, etter det løsnet det litt, men det ble ingen fartsrekorder. Jeg er uansett veldig stolt over at jeg klarte å kave meg ut av sengen så tidlig.

 

På søndag er det halvmaraton i Fredrikstad og jeg er spent på hva som kommer til å skje. Jeg håper naturligvis på en fin tid*, men jeg må innse at toppformen ikke er helt på plass enda. Men det blir fint å få en oversikt over form og fart og få en ”dry-run” i forkant av København.

 

Jeg skal prøve noe nytt i Fredrikstad. Jeg skal løpe med Camelbacken min for første gang under et løp. Til tross for at den veier litt kan jeg regulere væskeinntaket selv, fordi jeg aldri får i meg nok vann/ sportsdrykk ved de innlagte stasjonene. Det meste av Poweraden søles på t-skjorten og utover ansiktet mitt. Så får vi om det hjelper meg i kampen mot Veggen.

 

 

* Bedre enn Tromsø HM 1.56.43

 

 

5 thoughts on “Mental note to self…

  1. Janicke Ekelberg

    Hater å ha drikke med/på i løp. Egentlig også på trening, men det er vanskelig å få folk til å stille seg i løypa og servere noe, så der er det bare å ta ansvar selv… Jeg drikker sjelden mye på drikkestasjonene, men for å få i meg noe så heller jeg ut en del slik at plastkoppen bare er halvfull og klemmer den sammen på toppen for å lage en slags «tut» til å drikke fra. Synes det blir mindre søl på den måten. Uansett hva du gjør: Lykke til!! (c:

    Svar
  2. Janicke

    Hei,

    Med det tempo du har på øktene dine bør du klare tidsmålet ditt. Du er flink:-)

    Lykke til.

    Mvh Janicke L.

    Svar

Legg igjen en kommentar

