April du skjønne!

Jeg regner med at jeg får mulighet til å nyte våren denne måned. Uken som gikk var hektisk og det ble særs lite trening. 10 minutter på balansebrett hver dag har det blitt, men det også det hele.

 

Bilde lånt fra PortWallpaper

 

Grunnen til det er at jeg har vært så trett. Kroppen føles tung og til tross for flott vær og mange euforiske løpermeldinger på facebook rykker det ikke joggefoten. Jeg vil bare sove og spise. Jeg har blitt beroliget av herr Fysioterapeut at dette er helt normalt. Kroppen min prøver å gjenfinne balansen, noe som åpenbart er nokså utmattende. Heldigvis er det snart påske og jeg kan med fordel spise og sove så mye jeg vil. Og gå på ski forstås, det er lov.

 

Så ut og løp med dere, jeg blir igjen under dynen i konvalesens.

 

God Påske!

 

 

 

3 thoughts on “April du skjønne!

  1. Silja

    Jeg har også blitt forvandlet til et murmeldyr…. sovna på sofaen i ettermiddag 😉 Vel, vel, du finner nok balansen og løpeøysten igjen når tiden er der! 🙂 Bosu core i morgen kl.10:15-11 på Domus om du er interessert (vet ikke om du kan booke time hvis du ikke har semesterkort men det går an å ringe å spørre). Silja

    Svar
  2. Anna

    Vårslapphet er jo nesten en diagnose 🙂
    Etter påske er det en ny uke, ny vår og nye muligheter. Glad påsk!

    Svar

Legg igjen en kommentar

