Vel overstått

 

Nesten 5 dager på fjellet i Trysil var helt fantastisk godt for kropp og sjel. Jeg sto på langrenn hver eneste dag UTEN å få Cruella de Vil takter; epic win 1! Det var ikke noen tøffe treningsturer det var snakk om, det var kos i vinkel. Sol, varm kakao, appelsiner og kvikklunsj, helt enkelt noe av det beste Norge har å by på. Og jeg fikk ikke vondt i hoften heller; epic win 2! Jeg har i tillegg klart å trene på balansebrettet mitt i helligdagene; epic win 3!

 

Jeg og Pojken i sporet

En herlig kombo!

 

Det ble ikke så mye godteri som jeg regnet med, men det ble mye god mat og drikke, så til tross for daglig aktivitet misstenker jeg at den totale inputen ble større enn min output. Dette skal det bli endring på. I dag lanserte Helsedirektoratet ”Hvite Uker”, en kampanje for å sette fokus på våre drikkevaner. De har også lansert en App som tester alkoholforbruket ditt og du kan også utfordre vennene dine. Jeg skal slenge meg på denne bølgen, så snart min dustete telefon klarer av å laste ned Appen.

 

Men først Bikram yoga.

 

P.S. Jeg har tatt den tunge, men nødvendige beslutningen om å stå over min planlagte maraton debut i København. Enda en DNS på listen min. *dyp sukk*

 

 

 

2 thoughts on “Vel overstått

  1. Marit

    = Perfekt Påske!!
    Kjedelig, ååå så kjedelig med København… Glem, fortreng, og se framover!
    Men app for alkokonsum? Det burde jeg holde meg unna, tror jeg 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

