Etter regn kommer sol

Dette er tydeligvis sant for alle typer nedbør, for etter morgenens snø kom jaggu solen frem. Jeg tok dette som et tegn fra høyere makter og tok på meg terrengskoene. Jippi! Jeg løp sakte og forsiktig opp til Sjømannsskolen og opp videre på skogsstien til Sportsplassen og tilbake.

 

Tørrt og fint. Heaven!

 

Det gikk ikke fort, men det var herlig å komme seg ut. Det var sol, perfekt temperatur, tørr sti, det duftet skog og hvitveisen blomstret for fullt. Det blir ikke bedre! Jeg merket ikke av hoften i det hele tatt, benene føltes lette og oppoverbakkene ble jeg bare glad av. Tempoet (heretter kjent som HypokondrierTempo) var lavt men mestringsfølelsen var høy. Det ble litt over 5km, kanskje i overkant langt denne første turen, men SÅ verdt det!

 

Ikke tenk på at jeg ser litt dopet ut, tenk på tommelen opp!

 

Rett etter hjemkomst var det bare å komme i gang med Prosjekt Shred. 20 minutter med vonde, harde øvelser. Jeg står og hopper og spretter foran tv’n, til Pojkens store fornøyelse. Slik underholdning får han ikke hver dag. Jeg er et lett mobbeoffer : ) Men vi får vel se hvem som ler sist. I dag er jeg faktisk utrolig støl i armer og rygg, så treningen er sannsynligvis effektiv.

 

I dag merker jeg at jeg er litt stiv i hoften, og kommer ikke til å løpe før stølheten har gitt seg.

 

28 dager igjen av Prosjekt Shred.

 

 

2 thoughts on “Etter regn kommer sol

  1. Anna

    Spent på den derre DVD-trimmen 😉 Ikke meld deg ut av SATS helt enda?!
    Bra du er tilbake i løpeskoa.

    Svar

Legg igjen en kommentar

