The Comeback Kid

Gjett vem som hadde comeback i parken i går? Jo, jeg, juhuuuuu!!!

 

Jeg hadde så mye futt i beina at halvparten hadde vært nok. Jeg er jo ikke komplett gæren, så jeg tok det rolig – veldig rolig de første 8 rundene (som i tillegg var kortere enn vanlig). Men på den siste runden kunne jeg løpe som vinden… ja, eller som vanlig. Bonusrunden med innlagde spurter gikk også den i 6e gir. Det var helt fantastisk å kjenne på fart igjen. Styrketrening i all ære, men det er ikke det som får hjertet mitt å banke fortere.

 

Ikke mye å skryte av, men fikk til negativ split. We-hey!

 

Formen er nok ikke helt tilbake enda, men det er ikke viktig, for jeg kan løpe igjen. I dag har jeg treningsverk for første gang etter løping på hundre år. Jeg er litt stiv i hoftepartiet, men det føles mer ut som at musklene endelig har fått kjørt seg litt, i motsetning til videre låsning i hoften.

 

Tusen takk til Treningscamp for en fin opptur. Det var så godt å se dere allesammen og nå satser vi på at jeg atter igjen blir et fast innslag i parken.

 

Til tross for en fantastisk økt skal jeg fremdeles ta det med ro fremover. 45km uker er enda langt borte. Hvis jeg kan telle over 15km i uken så er det en liten seier. En uketotal som for 5 uker siden hadde føltes som et nederlag er i dag et mål. Litt av en overgang…

 

2 thoughts on “The Comeback Kid

Legg igjen en kommentar

