Myggstikk og stikkord

Stikkord for gårsdagens økt i parken:

 

  • Løp til Treningscamp i går, på asfalt(!) for første gang siden hoften gikk skeis. Det gikk fint. Lykke!
  • 3 x 3 pyramider (enkel – dobbel – enkel runde). Det var digg endelig å kunne guffe på, men formen er som mistenkt ikke lenger der den var…
  • Styrketrening med Lise Marit. Er det mulig å telle så sakte? Det tar henne et minutt å telle til 30. Hvilken smerte, I friggin’ love it!
  • Mygg svære som helikoptere har gjort meg anemisk.

 

Totaldistansen ble over 10km, hurra! Jeg følte ingenting av hoften i løpet av økten. I dag har jeg treningsverk fra nakken og ned, inkludert hoften, men ikke vondt.

 

Styrketrening i dag igjen… Jeg vil bare løpe, løpe, løpe, men jeg vil ikke risikere videre overbelasting.

 

#utålmodig

 

2 thoughts on “Myggstikk og stikkord

Legg igjen en kommentar

